Countdown.



Hola!,Sitter just nu och lyssnar på Beyoncé som vanligt.Gårdagen var sjukt mysig,såg Movits med Marielle
sedan gick vi runt och kollade , träffade folk , köpte en ramones tröja.En så jäkla rolig sak hände mig igår.
Skulle gå och köpa mat,Så jag och Marielle gick för att köpa tex mex.Så ser jag ju att dom som står i kassan är
några bekanta från Örebro.Av alla ställen så träffar jag dom i lilla lilla Luleå.Ah memories,för att fatta mig kort så
var gårdagen jätte mysig,träffade massa jokkmokkare,kärlek till dom.Nu ska jag och Marielle fixa oss för att sedan bege oss till gammelstad där några jokkmokks pojkar har fotbollsmatch.





Fierce&Love

Classykane.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0