Smile, you're in Los Angeles.




Hola!, Medans mamma är på ikea och inhandlar saker till mig bland andra,så sitter jag
ensam hemma och ska snart bege mig ut i det vackra vädret.Annars är det inte mycket
som händer,skrev början till en bok igår,känns helt okej.Jag skyller på ljusen som gjorde mig poetisk
och påhittig.Nu ska jag kila ut på en promeix,Beyoncé hänger med i lurarna.Och för att inte nämna att
det är officiellt höst i norbotten,vilket betyder att det är inte många veckor kvar tills jag fyller sjutton.
That's insane. Sjutton jäkla år, kändes nyss som att jag typ sprang runt naken på dagis och gjorde
gud vet vad.MEN,det är en annan femma.Nu säger jag Arrivederci!



Love&Light
Classykane.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0