Don't take my kindness for weakness.

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Trött,men annars glad!
Är det nåt du absolut inte äter: Surströmming.
Kläder just nu: pyjamas.
Musik just nu: Beyoncé - Countdown.

Hur många kuddar sover du med: I min säng, 2
Favoritväder: Stekande sol & blå himmel
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Solskyddsfaktor, en snygg kille att föröka sig med , Båt.
Vad sa du senast: "Ha det bra, vi hörs"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 60-talet,Bohem-chick


Spelar du nåt instrument: Gitarr , och lite piano.
Morgon- eller nattmänniska: Natt! , Inget bra morgonhumör. 
Sparare eller slösare: Slösare.
Bästa film: Hitta nemo , Youth in revolt,The notebook, Bolt,Alla älskar Alice.

Tror du på liv på andra planeter: Säkert.
Har du några homosexuella vänner: Ja , eller mer bekanta.
Tror du på mirakel: Oh ja !
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Allt går om man vill.
Snarkar du? När jag är förkyld, JA! annars så nej.
Stjärntecken? Jungfru.
Äckligaste insekten: Fästingar och kackerlackor.
Det här är jag bra på: Skratta.
Bästa bok? Den tattuerade mamman av Jacqueline Wilson. 


Vad vill du jobba som ? Megan fox's stuntdouble.
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Till och från.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har tattuering på handleden,ska tattuera bakom örat 24 augusti , och sedan i nacken.


Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Hm..,Not a chance in hell.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger.
Är du rädd för blod? Ja,Svimmade en gång i skolan när dom pratade om mens.
Saltar du på maten? Nej.
Gillar du att sjunga? Älskar att sjunga!
Anser du att du är stark? Fysiskt,nej.Psykiskt, ja .
Brukar du sola? Ja, men är väldigt dåligt på det.
Vad gör du om du får hicka? tar en sked med lingonsylt.
Röker du? Aldrig gjort, kommer aldrig göra.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej,Knark är bajs.
Kaffe, te eller inget? Både och.
Har du en besatthet? Ja, ibland brukar jag bli besatt av en del folk.Förföljer dom , tar reda på vart dom bor och kikar in i deras fönster när dom sover.Ibland brukar jag ta kort på dom och hänga upp på min vägg. Kort sagt,Nej jag har ingen besatthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0