Random ass stuff.

Random saker du kanske inte visste om mig:

- Jag kan bättre engelska än svenska.

-När jag var liten lyckades jag tappa bort min hamster.
-min pappa ser ut som en arab/italienare.
- när jag var liten hade vi över 30 hästar.
-Jag hade ätstörningar under 3 års tid.
-Jag är en nörd.
-Den värsta godissmak jag vet är körsbär.
-Jag planerar att gifta mig och skaffa barn med Michael cera.
-Jag har ryskt och samiskt påbrå,mest på pappas sida.
-jag älskar att plocka blommor.
-när jag var liten trodde jag att jag var sjöjungfru i stjärntecken(jungfru).
- skrev i alla mina kompisars vänskapsböcker att min hårfärg var guld.
-Jag älskar bilspel.
-Köper hellre frukostmackor än godis.
-Jag faller oftast för killar med mörka drag,men har endast varit tillsammans med blonda killar.
-Mina kusiner är mer som syskon.
-Mitt alterego är mörkhyad.
-
Mitt favorit motto är "How people treat you is their karma , how you react is yours.
-Namnet kane kom jag på för att jag gillar designern Christoffer Kane.





Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

tack :)

2011-08-14 @ 01:50:26
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0