Candle light.




Tända ljus är bland det bästa jag vet,brukar tända alla ljus i mitt rum
och bara sitta och titta på dem.Blir så nostalgisk och lugn.Det får mig också att tänka tillbaka
på när jag var liten, när jag inte visste något annat än att springa till lekparken och leka
kurragömma med alla grannbarnen.Jag kommer ihåg när jag var som lyckligast.
Och det var när jag var som mest ovetande om allt som hände omkring mig,När jag inte förstod.Jag tog allt för givet ,inget ont kunde hända min familj,farmor och mormor skulle leva föralltid,det fanns inte i mitt huvud att dom en dag kunde lämna mig.Och jag skulle alltid vara tillsammans med pappa,min bästa vän i hela världen.Så lite jag visste då,så mycket jag förstår nu.Jag är så tacksam för allt jag har idag,för dem jag har nära mig idag.Nu vetandes att imorgon kan det vara annorlunda,men det är imorgon.Det finns saker som jag önskar att jag kunde förändra,hanterat annorlunda,vetat bättre.Men hur ska man kunna lära sig om man inte gör misstag?Det är inte dina misstag i livet som gör dig till den du är , det är hur du hanterar situationen som följer.Jag lever för idag,ångra inga misstag,gör det bästa av det som komma skall.Be om förlåtelse,var ödmjuk,var tacksam.



Peace&Love
Cecilia.
(Sorry i went all oprah on your ass.)

Kommentarer
Postat av: Winter

Ååh vad fint. Den där texten gav mig hopp haha <3

2011-08-17 @ 02:46:57
URL: http://sannnafalk.blogg.se/
Postat av: Marielle

Du skriver alltid så fint gummsigosan. PUSSSS

2011-08-17 @ 08:57:48
Postat av: angie

Varsågod! =)

Och tack så mycket! ^^

2011-08-17 @ 11:05:13
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0