.

Hur gammal är du om fem år? 21 år.
Vem var den sista du träffade? Mor min.
Hur lång är du? 1.66
Vilken var den senaste film du sett? Year one.
Vem ringde du senast? Felicia Lilja.
Hur löd ditt senaste sms och till vem?"Älskar dig med" till pappa.


Föredrar du att ringa eller skicka sms?Ringa.
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
När såg du senast din mamma? 4 timmar sen.
Vilken ögonfärg har du? Grön/bruna även lite blått i.
När vaknade du idag?12:45
Vilken plats föredrar du minst? Rännstenen.
Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i Usa.
Vad skrämde dig som barn? Volvomannen.
Vem fick dig att skratta senast? Michael Cera.
Hur många landskap har du bott i? Två , närke och norbotten.



Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry's chocolate fudge Brownie
Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa ett lyxigt hus/slott i Italien, ett strandhus i malibu,och ett jätte stort garage till pappa.
Vad dricker du till frukost?Vatten.
Sover du på någon särskild sida?Vänster sida.
Tycker du om att mysa?I love to cuddle.


Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja,sist jag kollade var jag och Ludacris ganska tighta
Vill du ha barn? Ja,5 st
Kan du några andra språk än svenska?Franska,Engelska,Italienska,Håller på att lära mig ryska.
Äger du dyra smycken? Nja ,några stycken.
Vad var det senaste du stoppade i munnen?En knäckebrödsmacka.
Vem är den roligaste människan du känner?Linn Boström.
Vad har du för ringsignal? "Cecilia" med Simon&Garfunkel.
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej,men jag önskar att jag hade kvar ett par seriebyxor.
Flirtar du mycket? Ibland,utan att jag märker det själv.


Kan du byta olja på bilen? Ja, fast det beror ju på hur pass nya cylindrarna är och om det är en v90a.Nej jag vet inte hur man byter olja på en bil.
Vilken var den senaste bok du läste? Lola Rose med jacqueline wilson.
Läser du dagstidningen?Jo det händer väl.
Dansar du i bilen? Ja faktiskt.
När var du i kyrkan senast?I maj någongång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0