Dag8-Mina syskon.



John Wennberg.
Världens snällaste,klokaste och ödmjuka människan jag någonsin
träffat i hela mitt liv.Den tjejen som får John kan skratta sig lycklig.



Christoffer Wennberg.
Kan få ett träd att skratta,kan sjunga så man smälter.
Passionerad och mangoraja fantast.Cw,crille,stoffy,
köttand,kärt barn har många namn,Älskar dig bror.



Rickard Wennberg.

Vet inte vad jag ska säga förutom
att Rickard är världshistoriens
charmör,kan få den mest deprimerade människa
på bra humör.Otroligt smart och bedårande.



Marielle Wennberg.

Min själsfrände,andra hälft.
Min solstråle.
Vi kan börja skratta bara genom att titta på varandra.
Jag tror nästan att vi har varit tvillingar i ett annat liv.
Vi funkar precis likadant.
Jag älskar dig mer än du någonsin kan förstå.
Du gör mig så stolt,och du betyder allt för mig.








Jag vet inte vart eller vem jag skulle vara idag om det
inte hade varit för mina syskon.Jag finner inga ord för
hur mycket jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh vad fint! syskonkärlek <3

2011-11-17 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0