Dag9-Mina föräldrar.





Min pappa.
Är oxe i stjärntecken.
Jobbar i en färgaffär.
Pratar fyra språk flytande.
Lagar goda soppor.
Har kissochbajs humor.
Vill helst bo i skogen.

Jag skulle nog säga att jag är mest
lik min pappa,till sättet.
Vi båda har sämt morgon humör
och vi är ofta i våran egna lilla värld.
Han är fin min pappa.




Min mamma.
Är våg i stjärntecken.
Är alltid brun.
Är alltid på bra morgonhumör.
Tapetserar lika ofta som hon byter trosor.
Är beroende av loka och nässpray.
Älskar att dansa.


Min mamma skrattar alltid åt sina egna skämt
och hon tycker det är "fairplay" att vi turas
om att diska.Hon har alltid lätt att skratta
och där tror jag att vi är mycket lika.
Vi kan alltid se det possitiva i alla
situationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0