Oh boy.



Halloj skepp o´ hoj!
Sitter och dricker thé och lyssnar på Ms.Winehouse.
Idag har jag varit i skolan,svettats på gymmet
kommit hem,duschat och här sitter jag nu ett antal
timmar senare.Har ingen aning om vad jag skulle kunna
tänkas dela med mig av.Funderar på att göra en kategori
med veckans historia,där jag berättar om alla sjuka påhitt
min bror har haft för sig som liten.Det skulle nog vara helt
okej kult.Vi får se hur det blir med den saken,men nu ska
jag springa in till vardagsrummet för jag hör att det är
Sex and the City på tv.


Peace,
Classykane.

Kommentarer
Postat av: natalie

haha dude, gör en katerogi! fan var roligt alltså :D

2011-11-23 @ 16:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0