Rocket to Russia.




Hejhej,hemskt mycket hej.
Tänkte göra en liten update av gårdagen,
och summera ihop dagen som snart har passerat.
Igår var jag,Sanna och Jenny tillsammans i biosalong
nummer 5 för att se på Paranormal Activity 3.
Som var helt okej,helt okej läskig.
den var jätte bra,om jag skulle ge den toasters så skulle
den få 4/5 toasts.
Kände mig lite smått utskämt efter att jag sagt
att de flesta skräckfilmer inte skrämmer mig och att
jag aldrig tycks bli rädd för liknande filmer.
Men,jag var helt klart överraskad.
Helt klart rädd för att gå den lilla biten från trottoarkanten
till min port.
Idag har jag gått långpromenad,spelat the sims 3,
fått ett fint besök av min kära kusin Felicia.
Vi gick över till Marielle och såg på
Ice Ventura och hade temple run session.
Det var himla fint.
Nu ska jag se Den lilla sjöjungfrun och dricka
chai thé.

Pusselipusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0