Bunny loves Jimmy.




Hejhej,sitter just nu med en turban virad om håret.
Har precis klivit ur duschen och ska nu börja göra mig iordning
för klockan 18:00 tar jag min stora rumpa och pallrar mig
iväg till björkskatan där det ska ätas sushi och mysas med familj.
Var ju som tidigare nämt utklädd idag.Jag fick låna Jennys, Jimmys
kanindräkt som hon förövrigt har sytt alldeles själv,stolt bestfriend I am.
Det var sjukt roligt att klä ut sig,älskar att göra det.Och det var så lyckat
för det var jätte många som faktiskt hade klätt ut sig.
Och ville bara meddela att Jenny förövrigt var väldigt fager som
man.

Nu ringer Marielle,så jag ska bege mig.

Fierce&Love
Classykane.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0