Fierce.







Hej.Har haft genomrep idag,det gick helt okej förutom sången där vi
mest bara mumlade och sjöng rajdidajdajdaj.Nu sitter jag här hemma
och laddar upp inför kvällens föreställning.Kör på lockigt hår idag
när jag går under namnet Kristin.Eventuellt så kommer min syster
och mina tusen bröder och annan familj,så det blir ju lite småkul.
Och idag går filmen Seven på tv,den är så sjukt bra så förhoppingsvis
hinner jag hem och se den, och till er som inte har sett den, se den.


Men nu ska jag kika lite tv och lugna nerverna ett litet tag.
Vi hörs säkert när jag kommer hem från spektaklet.
Alla andra grupper var också helt Awesome måste jag
tillägga.


Fierce&Love
Classykane.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0