One little bird,sat on my window.




Ni anar inte vad som hände mig och min mamma nyss.
Vi stod i köket och diskuterade och helt plötsligt dunkar det till i vårat
fönster och vi hör tydligt fågelkvitter.Jag och mamma började skrika
och springa därifrån.Vi gick närmare vårat fönster och ser en talgoxe
sitta inne på våran fönster bräda,sen hoppar den ner under våran
soffa och bakom våra gardiner.Jag gick fram och lättade på gardinen
och då börjar den flyga hejvilt,så vi öppnade balkongdörren och tillslut
flög den ut.Innan jag hann tänka så hade det ju varit lite små fräsigt
att ha en tam talgoxe kvittrandes här hemma.

Men djurvän som jag är så är det ju självklart att vi släppte ut den.




Kommentarer
Postat av: Merri

sv: aa!!

Kram!!

2011-10-15 @ 13:31:23
URL: http://merriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0