Pink.




Hejhej,sitter just nu med ansiktsmask i ansiktet medans jag pluggar
lite italienska tills imorgon.För att summera gårdagen, så kan jag bara meddela
till samtliga människor där ute som funderar på att tattuera sig på foten.
Gör det inte.Min älskade vän Jenny följde med mig igår och höll tålmodigt
i min hand tills båda våra händer vart alldeles dygnsura.Men om
man vill vara fin så får man lida pin.Resulatet vart jätte bra,och jag kommer
lägga upp någon bild när det har läkt klart.Imorgon blir det att eventuellt
sätta mig på bussen till Kalix,till papsigubben med familj.Men nu ska jag bege
mig till badrummet för att skölja bort ansiktsmasken.



Fierce&Love
Classykane.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0