Shosholoza.






Hejhej.Kände att jag var tvungen att göra ett litet inlägg.
Gick till klockan 16:00 idag,så just nu sitter jag och pluggar
för jag har svenska prov imorgon.Som vanligt har jag tänt alla
ljus i mitt rum, det enda sättet för mig att varva ner och koncentrera mig.
Dunkar också en massa nostalgi musik,så himla underbart.Och imorgon ska
jag nämligen skaffa min tredje tattuering.Ska bli riktigt spännande,Jenny följer
med mig som stöd,så det kommer bli awesome.Och tattueringen som jag eventuellt
ska göra är lite speciell för att min broder har nämligen ritat den.Så det ska bli
riktigt spännande.The level of excitement can not be explained.Men nu ska jag
bege mig tillbaka till plugghästarnas värld.



Smell y'all later

Classykane.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0