Sex and the city.




Hejhej.Ligger just nu, i detta skrivande ögonblick och kikar på den
första Sex and the city filmen.Ska alldeles om en stund pausa
för att göra mig en jordgubbssmothie till det att Desperate Housewives börjar.

Annars,idag har inte varit så märkvärdig.Övade tillsammans med gruppen
på våran pjäs, vi håller på med ett litet projekt även kallat KuHi.
KulturHistoria förkortat lite klatchigt sådär.Imorgon är det föreställning
så vi håller på att finslipa in i det sista.Så imorgon kommer jag heta Kristin
och kommer ha två bröder som heter Jonathan och Rickard,som båda frästas
av Näckens gitarr spelande.Det kommer nog bli finfint.

Men nu ska jag bege mig till köket,because im a woman, and thats where I belong.
Skämt och sido, mer jämställdighet åt folket.

Fierce&Love
Classykane.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0