Randomness.

Kan du laga mat:Jajjemensan,älskar att laga mat.
Vem snackade du med senast:
Min mamma.
Varm favoritdricka:
Chai Latte

Har du någon fobi: Lite Bacillskräck.
Saknar du någon just nu: Min mormor & Farmor.
Något jag stör mig på: Folk som smaskar när dom äter.
Senaste person du ringde: Min kära bror Rickard.


Vill du ha barn: Om jag vill,jag vill ha en stor familj.
Längtar du till din nästa födelsedag:Om jag gör,18 big time yeah!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
Försöker att hålla mig borta från koffein.
Micro-pop eller poppa själv:
Micro-pop,jag är grym på att poppa popcorn,bränner aldrig.


Vad ska man göra för att få dig irriterad: Peta i mitt ansikte.
Vilken låt lyssnade du senast på: Pocahontas -Färger i en vind.
Vad hade du sönder senast: Linns hörlurar.
Vad tycker du är äckligt: Pedofiler.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0