Random facts.

10 saker du kanske inte visste om mig:


Jag mimar alltid till Beyoncé när jag är ensam hemma.

Jag ska alltid vara alla till lags.

Jag sover alltid med min flodhäst.

Jag dansar i en timme i princip varje dag.

Det bästa jag vet är Tingeling filmerna.




Om jag var en kille skulle jag vara tattuerad från topp till tå.

När jag är ensam så pratar jag med mig själv på engelska.

Jag använder min parfym "envy me" när jag känner mig extra fierce.

Jag får panik och skriker när någon jagar mig i killerball.

Jag kommer flytta till usa år 2013/2014.


Kommentarer
Postat av: Winter

This - "Jag mimar alltid till Beyoncé när jag är ensam hemma."



This - "När jag är ensam så pratar jag med mig själv på engelska."



And this - "Jag kommer flytta till usa år 2013/2014."



:D

2011-09-11 @ 23:12:15
URL: http://sannnafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0