Rubriklöst.


Tackar min låtsas mamma för världens mysigaste tröja.


Hejhej.Jag tänkte göra ett litet inlägg,så jag slipper fokusera så
mycket på matematiken.Har matteprov imorgon och jag är inte det
minsta peppad på det.Så jag har nyss ätit vattemelon och kollat på disney filmer,
bara myst på helt enkelt.Har verkligen ingenting intressant att skriva.
Behöver insperation,men tycks sakna det helt.Idag jobbade vi med kulturhistoria
projektet.Vi har kommit fram till att vi ska göra en tolkning av Näcken.
Kan bli mycket spännande,vilket också innebär att vi kommer ha en föreställning.
Jag kommer spela en flicka som blir förtrollad av Näckens charm och otroliga
violspelande.Tror att detta projekt kan bli otroligt bra.Inget mer att tillägga
för tillfälllet.Återkommer utifall att min insperation hittar tillbaka till mig.


Fierce&Love
Classykane.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0