Snow white trash.



Hejhej,var som tidigare nämt på en promenad, tog ungefär 250 bilder.
Mamma klagar alltid på att jag aldrig anväder min kamera så jag ville motbevisa henne.
När jag kom hem från promenaden väntade en söt liten flicka tålmodigt i köket.
Jag pratar naturligtvis om Marielle,vi kollade på 16 & pregnant och bokade
biobiljetter till morgnondagen,vi ska se "Jag saknar dig",Spännande,spännande
har hört att den ska vara bra.Kul att jag har läst nästan alla böcker som sedan kommer ut på film.
Anyhow,nu ska jag tanka hem en disney film och eventullet något med
Michael Cera,ska även äta vattenmelon till det om det var någon som funderade över det.


Love one another
Classykane.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0