We pause to remember.





Idag är det den 11 september.Det är en dag då många tänker på den
förfärliga händelsen som inträffade i USA år 2001.En terrorattack
som drabbade the twin towers också känt som The world trade center.

Detta är en väldigt hemsk och sorlig händelse som inträffade i USA.
Och mitt hjärta går ut till alla som har någon närstående som drabbades
av denna händelse 2001.Sänder en tanke till alla dom sörjande.
Det här är en dag känd för att vara en dag full av sorg och lidande
för framförallt många amerikaner.

Men,det här är också en dag full av glädje för mig.
För att det är nämligen min födelsedag idag.
Jag är naturligtvis jätte glad för att det är min födelsedag.
En horibel händelse kommer ju alltid att inträffa på någons
födelsedag.Och det råkade bli min, och Ludacris's.


Det är ingenting som direkt har påverkat mig eller mitt
firande av min födelsedag.Ljusen som lyser på min tårta
är också tända ljus för dom drabbade i USA.






"And I'm proud to be an American
Where at least I know I'm free
And I won't forget the men who died
Who gave that right to me."

"Cause there ain't no doubt I love this land
God bless the USA."



Beyoncé-Proud to be an American.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0