Some random list.

Vad är den äckligaste mat du vet?
Blodpudding.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Stickade och stora tröjor,kängor på fötterna och största halsdukarna någonsin.

Har du någon oanad talang?
Är väldigt bra på olika dialekter.

Vem saknar du?
Min farmor och mormor.


Vad gjorde du i helgen?
Myste med fina vänner,åt vattenmelon och spelade the sims 3


Vad har du på dig just nu?
En handuk.

Senaste låt du lyssnade på?
Triple star choir-Baba Wethu.

Bästa skönhetsknep?
Att återfukta huden,Skönhetssömn.

Vilken klädstil tycker du är hetast på killar?
Jag gillar den lite nördiga stilen, á la Michael Cera.

Och fulast?



Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att alla jag känner och älskar får vara friska,och fri från hemska sjukdomar.

Bästa filmen nånsin?
The Notebook & Dream girls.

Bästa boken nånsin?
Den tattuerade mamman , Lola Rose båda skrivna av Jacqueline Wilson.


Vilka tidningar läser du?
Solo, Hänt Extra.

Vad önskar du att du var bättre på?
Matematik.

Är du religiös?
Jag är mer av en liberal kristen.

Vad är din största rädsla?
Döden.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?

Ingen har faktiskt sagt något elakt till mig,men säkert bakom min rygg.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Om jag får en son ska han heta Novel.
Och om jag får en flicka så ska hon heta Valentina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0