All these questions.

 
Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Stewie,family guy.
 

Har du åkt moped någon gång?
Ja,Jossan sjussade mig jämt förut,ahw minnen.

Har du busringt någon gång?
Om jag har! saknar det.

Har du fått felparkeringsböter?
Jo,parkerade min osynliga bil mitt i rondellen utanför kulturenshus.

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jag vill hoppa fallskärm.

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
London,Baby!
 



Kan du alla orden i nationalsången?
Nej,jag skäms.

Badkar eller duschkabin?
Både och.

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Tingeling och den förlorade skatten.
 


Chips eller popcorn?
Popcorn.

Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin.

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Jenny,och vi åt pizza på exotic.

Favoritchoklad?
Lindt's Creme Brûle.
 



När åt du en hemodlad tomat sist?
I somras.

Vilken färg på läppstift använder du?
Mörkrött.
 
 
 
 
Hade du mycket hår som liten bebis?
Nja,normalt typ.

Har du ringt något betalnummer?
Che?

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
I wish,hade mina ögon inställd på swivel sweeper förut.
 


Pepsi eller Coca Cola?
Inget.

Vad var det senaste du handlade?
Choklad.

Har du kräkts offentligt?
Nej det har jag nog inte.

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nej det är bara för ytliga människor.


Kan man vara vän med sitt ex?
Beror helt på situationen.

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Inget.

Vad har du i din väska?
Försvarets hudsalva,en kam,mina ringar,en penna,en necessär.
 


Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Läppbalsam och handkräm.

Vad är du tacksam för idag?
Mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0