Portrait.

 
 
Hej.
Älskar mitt jobb.
Dem jag jobbar med.
Såkallade Kollegor.
Dem är roliga och jag kan inte sluta skratta.
Flamsar,känner inte igen mig själv.
Det är bra.
Jag målar mina naglar i alla olika färger,för jag blir glad av det.
Läser andra delen i triologin Cirkeln,den heter Eld.
Tack Lisa.
Kan inte sluta.
Nu ska jag och mamma göra oss en kopp te och äta varma mackor framför en bra film.
Borde gå och lägga mig men jag vill inte det.
Natten är ung,jag älskar natten.
Och jag älskar att redigera mina bilder alldeles för mycket.
Jag tycker att det är fint.
Vet inte varför jag skriver såhär men det känns bra.
Nu ska jag gå.
Det här är ingen dikt,hejdå.
Fast det där rimmade ju lite lätt.
Våran handledare är arg på oss,förlåt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0