Loves of my life.

Tänkte introducera de tre männen i mitt liv.
De tre männen tänker du/ni?
jo, dem där grabbarna som betyder lite extra.
Ja utöver Rickard, Chrille och John.
 
 
John, den där snubben som jag kilar stadigt med i mina drömmar.
Där vi spelar gitarr och sjunger tillsammans, sitter på soffan i våran lägenhet och tittar in i varandras ögon
sådär äckligt cheezy. Vi har meningsfulla konversationer om livet, vi dricker rödvin och lyssnar på Coltrane.
Åh, min sanna kärlek.
 
 
Och Michael givetvis.
Inget att säga utöver det.
De e ba så, ni vet.
 
 
 
Sen en kille som heter Jax (Charlie) som jag träffat på senare tid.
En riktig badboy. I know, som det ska va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0