List.

Hur gammal är du? - 17, 18 i september
Vilken film såg du senast? - Scott Pilgrim vs. The world.


Beskriv platsen du befinner dig på just nu? - My boudoir.
Vilken färg är dominerande i din garderob? - Svart&vitt
Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? - I din famn.
Hur vill du tillbringa din pension? -Som en pirat tillsammans med Jenny Wahlberg.


Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? - Smör,bröd,A-fil,Muesli,pickles.
Vem är din favoritkändis? -Michael Cera.
Vad är du på för humör just nu? - Glad och förväntansfull.
Hur går du helst klädd? -Pyjamas.
Vilket är ditt favoritgodis? - Choklad och lakrits.


Vad sa du senast? -Move your white ass.
Vilket är ditt bästa ämne i skolan? - Engelska och kör.
Vad har du i dina fickor? - I jackfickan har jag lipsyl,mina ringar,busskort,pengar.
Vad köpte du senast? - 2 avokados,a-fil,en gurka,godis,Marabou saltlakrits.
Hur många gånger har du flyttat? -fyra gånger.
Har du någon gång badat naken utomhus? - Ja!,nästan det bästa jag vet.
Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? -på golvet.
Vad var det sista du åt? - ett äpple.
Vem är världens vackraste kvinna? - Beyoncé.


Är du blyg? - Ja,lite grann.
Vad heter du i mellannamn? - Maja.
Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? - ohja!
Vad är du sugen på just nu? - Sushi
Var växte dina föräldrar upp? - Jokkmokk och uddevalla.
Göteborg eller stockholm? - Götet.
Vad sjöng du senast? -Känn en doft av kärleken.
Har du insett vilka som är dina äkta vänner? - Ja,så tacksam.
Har du svenskt ursprung? - Bland annat.


Har du svimmat någon gång? - Ja,när jag åkte berg och dalbana.
Har du, eller har haft, något smeknamn? -Cissi,Sessan,Cecja,Lillan.
Är du vidskeplig? -Jajjemen.
Bada eller duscha? - Först bada,sen duscha.
Är du bra på att laga mat? - Jo, jag är rätt så bra på att laga mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0