Babygirl.





Hej.
Har precis kommit hem,bäddat upp sängen.
Håller på att tanka,läs köpa en skräckfilm.
Ska alldeles strax bege mig till köket för att ta lite
pepparkakor och mjölk och lensa godisskåpet på toblerone.
I helgen har jag gosat med skönheten ovan,vi har legat i soffan mest hela tiden
och kikat på diverse filmer.National Treasure var en av de bästa.
Saknar filuren redan,trodde inte att jag var den typen av människa som
tog tvåhundratrettio kort på min katt och lägger upp ett album på facebook med titeln
"mirre på äventyr", eller "mirre och hans vänner".Men what do you know.
Katten har tagit sig in i mitt hjärta och där ska hon stanna.Tror jag ska skriva en dikt till henne
och döpa mina framtida barn efter henne.Ialla fall.Har lärt mig att laga världens
killer soup under tiden jag har varit hos pappa.Han kan sina soppor han.
Men men ikväll ska jag inte lyfta allt för många fingar.Bara dega och så vidare.


Pusselipusspuss,
Cecilia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0