Dreams.



Jag har haft så märkliga drömmar på senaste.
Jag drömmer väldigt ofta att en del människor säger väldigt trovärdiga saker
så att när jag vaknar så kan jag inte bestämma mig för om dem faktiskt har sagt så
eller om det är så att jag har drömt.De är så verkliga mina drömmar.
Inatt drömde jag att en gris kissade mig i ansiktet.Den sprang runt i våran lägenhet
och när jag hann ifatt den så bresade den på skinkorna och kissade mig i ansiktet.
Otroligt märkligt.Jag drömde också att det fanns en häst i våran lägenhet som jag red på
in till vardagsrummet och tillbaka in till mitt rum.Och i drömmen så kollade jag även ut genom fönstret
och såg en kvinna stå högst upp i trädet utanför fönstret,hon stoppade upp lappar på folk som hade gått bort
och i drömmen så kunde jag inte titta på henne under en längre stund för jag vart så höjdrädd bara av att kolla på henne.I drömmen hade jag också piercat mina bröstvårtor och till och med i drömmen tyckte
jag att det var fult så jag tog bort dem.Märkligt det där med drömmar.
Jag har ett drömlexikon hemma så jag ska kika och se vad något av detta kan betyda.
Jag finner det dock osanoligt att det finns en förklaring till att jag drömmer att grisar kissar mig i ansiktet.
Men jag har ialla fall inte drömt några mardrömmar sedan jag stoppade upp min drömfångare.
Mardrömmarna fastnar i nätet och solens första strålar ska bränna bort ondskan i drömmarna.
Har ni några drömmar ni ofta drömmer,faller ni ?,jagas ni av björnar eller har ni kanske också piercat era bröstvårtor i drömmen?



Fred,
Cecilia.

Kommentarer
Postat av: simon

i dream about falling down in the rabbit hole... gotta stop watching jersey shore

2012-01-03 @ 20:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0