François.











Åkte iväg till min pappa i fredags,på lördagen åkte vi till ikea och struttade runt.
Jag fick med mig hem oändligt mycket doftljus,tror nog att jag länsade ikea på ljus.
Vänjer mig vid lukten av chokladkakor och vanilj som osar i mitt rum.Helt okej.
Jag och Crocadilly fann varandra och jag adopterade honom.Inatt skedade vi.

Efter ikea rushen tillsammans med Pappa och Louiza åkte jag tillbaka till Luleå.
Här blev jag bjuden på fransk middag,och släkten kom på besök,att vara omgiven av familjen är det
bästa jag vet.Efter vi knäppt upp knapparna på byxorna och lagt  oss bekvämt i soffan kollade vi på Brüno och skrattade så att magen värkte,det behövde vi.

Nu ska jag äta lite choklad och mysa i pyjamasen.

Med kärlek,
Cecilia.

Kommentarer
Postat av: KLARA ANDERSSON

Hoppas att du tog ut ungen från munnen och drog av han tröjan! Haha :)

2012-01-29 @ 22:05:00
URL: http://klaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0