Happy new years.



Hej.
nytt år nya möhligheter.
Året började bra ialla fall,på grund av ändrade planer så
tänkte jag fira nyår ensam,hemma.Men jag tänker inte låta andra
förstöra början på mitt nya år så jag körde på röda läppar och överdrivet med rouge
och bestämde mig för att fira det nya året ialla fall,och inte ensam.
Åt middag hos några bekanta och fnittrade.
Kom hem och la mig i min nya säng och drömde sött.
Vaknade upp imorse och Scott Pilgrim Vs.The world började inom 2 minuter
och jag vart lycklig.
Hjälpte mamma att sätta upp min sänghimmel.
Sedan kom min bror på besök och han hade godis med sig.
Året kunde inte börja bättre.Vi kollade på Victoria secret fashion show
medans vi dreglade i godispåsen.
Nu sitter jag här och färglägger i min målarbok medans jag
funderar på att ladda ner Mystery Case files,ett nostalgi spel som jag alltid
spelade förut.
Hoppas att ni hade en lika mysig nyårsafton som jag hade,och jag hoppas
att 2012 för med sig lycka och glädje,känns alltid bra med en ny början.
Allt det gammla suddas ut och misstag man kan ha gjort i sitt förflutna
suddas magiskt ut.
Nu tänkte jag fortsätta att färglägga och mysa under min sänghimmel.
Kan visa kort på den så småningom.


Love,
Cecilia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0