Living the dream.



Hej.
Tjocksockar,stickad oversize tröja och pyjamas byxor.Sån är jag.
Idag har jag bara struttat runt inte gjort så mycket märkvärdigt.
Sett filmer som jag redan har sett så pass många gånger att jag kan replikerna utantill.
Imorgon åker jag till Kalix för att tillsammans med pappa äta ostbågar och kolla på vem vet mest.
Och en sak som jag vill ta upp en snabbis bara.Kära människor på facebook som lägger ut ett liknande
inlägg som exemplet nedan,kommer jag att ta bort från min facebook.

"Idag har jag gått på ett spinning pass som varade i 3 timmar,sen tog jag en joggingtur på ungefär en mil.
Sen kände jag mig lite rastlös så jag bestämde mig för att gå från Bergnäset till storheden."


Snälla människor, ni ger mig sådan ångest för att jag sitter hemma och äter chips och pillar navelludd.
Och bara tar det allmänt bananas.Jag vill inte veta hur hurtiga och duktiga ni är,ni ger mig bara dåligt samvete.
Jag beundrar er men jag är inte som er.Jag är en sann Stefansdotter ända ut i fingerspetsarna.Som jag sa
pyjamas är mer min grej.


Love,
Cecilia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0