För Marielle.


M för Marielle,för dig älskling.

Allt känns så avlägset just nu,lägger inte ner någon energi på någonting alls.
Jag bara är.Mitt liv har gått vidare sedan din bortgång.Men allt bara är,ingenting betyder egentligen
något.Saknar dig mer än ord någonsin kan beskriva,när jag är för mig själv drömmer jag och tänker tillbaka
på allt vi gjorde tillsammans,på allt vi upplevde.Och jag insåg allt jag tog för givet då,att se dig le och att kunna krama dig att bara kunna stryka dig på kinden var något jag trodde skulle vara för alltid.Jag vill bara ha dig tillbaka.Hur kommer man över en sådan här sorg,kommer man någonsing över den?

I varje andetag och rörelse jag gör så har jag dig med mig.Jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: kia

Ja,du lilla gumman,att komma över en sorg av en nära som man älskar de gör man nog aldrig,men att det kommer kännas lättare med tiden är ju ingen tröst,för saknaden efter Marielle kan inget ersätta det vet jag,ingen kan heller ta ifrån dej vad ni upplevt och delat.Jag finns här för dej om du vill prata el gråta ut det vill jag att du ska veta sissi,jag är bara ett telefon samtal bort,det hoppas jag att du vet,vi hörs och syns,älskar dej fina du!!! 10000 kramar från moster kia

2012-01-24 @ 03:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0