Jag går med dig överallt.

 
 
Det finns ingen att behaga, inget att förklara
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen...lalalala.
 
Sitter givetvis och lyssnar på Melissa,så fin.
Men nu tänkte jag göra mig en kopp te och kolla på Mean Girls,kan alla repliker utantill.
Bästa filmen någonsin,am I right Linn,Jenny?
Har inte så mycket att säga,försöker göra det mesta av sommaren och
tänker inte så mycket på att man kan blogga.
Har vampyr kvällar hos Jenny och annat som intresserar mig mer
än att sitta och göra skämt med gifs,skitkul liksom.
Nej,men jag kan nog vara ganska rolig,ibland,mer sällan,jämt.
Vill inte vara otrevlig men mamma säger att jag måste logga ut nu,hejdå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0