Ya mon.

 
Hejhej,
Ligger i min säng och hör glassbilens melodi närma sig.
Vill springa ut och köpa glass,men när mamma inte är hemma och Cissis plånbok
ekar,ja då får man helt enkelt vara utan.MITT LIV!
Igår tog jag min vita rumpa till stranden och premiär solade.
Katastrof med tanke på att dagens datum visar 6 juli.
Efter strandhäng med sköna människor,var det bara hem och duscha
och sedan knalla över till Hellgren/Lilja hushållet för att äta god mat tillsammans
med helfestliga människor..haha,helfestliga.Såg på en riktigt dålig film med
Kim och Albert.Den sög,big time.Sen börjades det snacka politik och jag kände att det var min tur att knalla hem.Drack en kopp te,och hoppade i säng.Kvällen får 5/5 toasters.
Imorgon är det Jennys hushåll som får leverera.
Vi hörs,pusspuss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0