A new day.







Hejsan hejsan,hemskt mycket hej.Sitter och dunkar lite tung musik av Jigga&Mr.K ,
Åh känner mig så fly like a G6.Vaknade för längesen,fikade.Och när jag säger fikade menade jag fika som i frukost inte som i bullar och saft.Don't get it twisted ya'll.Så nu tänkte jag ta en min pollen medecin,för jag är så hängig.Åh,känner att det jag skriver intresserar er till 0,00% men ialla fulla fall.Ikväll ska jag försöka dra med mig min kära vännina Jenny till stan för att kolla på pride paraden.Har hört att det ska vara en upplevelse.
Nu tänkte jag fortsätta att tralla vidare,äta lite vattenmelon och stoppa på mig lite spackel så man inte skrämmer småbarnen när man går ut,är vit som ett spöke,min mörkhyade pappa är inte stolt.

Sorry Dada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0