Ball so hard.

 
Hejhej och åter hej.
Det är en lycklig tjej som sitter och lyssnar på lejonkungen medans mamma grillar.
Har bröderna bus över på middag,åh vad jag älskar dem.
Midsommar,helt otroligt kanon bra.Askalas!
Träffade riktigt fint folk,sjöng jamåhonleva till världens finaste Linn.
Sov över hemma hos världens bästa Jenny,pratade tills klockan stod på morgon,
vaknade när klockan stod på dag.Åt god frukost,sa hejdå till min Jennsa.
Kom hem och städade ur rummet på all pollen som har lagt ett sånt fint gult täcke
över alla ytor i mitt rum,en pollenallergiker som jag måste lära mig att stänga fönstret.
Just ja,vill ge en fet slängkyss till min kusin som spelar hockey och ger mig överblivna myströjor
som jag kan gömma mig i när jag är myssjuk.Och jag vill även dedikera min fina slängkyss
till Jenny Wahlberg som såg till att vi kom hem från hertsön,jag har sämst lokalsinne och utan Jennsan hade
vi aldrig kommit hem.Du är guldvärd stumpan,nu ska jag käka va?
 
Love,
C.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0