Hehe..




Ja,vad gör jag nu för tiden? varför hör jag aldrig av mig?
Vad ska man säga?just idag började mitt sommarlov så jag inviger det med
lite sänghäng,tillsammans med krambjörnarna i CareAlot.Älskar dem små liven.
Men annars så gör jag inte så mycket att skryta om.
Har grillkvällar tillsammans med goda vänner,filosoferar i mitt rum som enligt min kusin ser ut som dödens grotta.
Jag har nog blivit en ganska mörk person på senaste..alla rasistiska skämt utelämnas.Ja,jag skriver
dikter,noveller jag dricker kaffe och springer maratonlopp.Ja vad mer behöver jag säga.Försöker så gott det går helt enkelt.Idag ska jag fortsätta att ligga i sängen och ska endast gå upp för att kolla i skafferiet.

Absolut inget mer jag vill säga.
Eh jo,följ mig på instagram,Classykane.

pussochkramskumbanan
Trackback
RSS 2.0