Te.

 
Dricker te och läser min underbara bok,cirkeln.
Väntar på att pappa ska komma hem.
Hrm,hur berättar man för sin pappa att man tänkte åka hem till
mammsen för att ens sims spel har kommit.
Ska surpla upp mitt te,läsa klart boken och ta mitt mod till fånga.
Annars gosar jag med kisse,dricker te,tar springturer i regnet,skriver
dikter om att skapa magi.Ja,sånt där som mar får insperation till
när man dricker te och hör regnet dugga på fönsterbrädan.
Gosar med kisse och mitt ansikte kliar sönder.
Tänker skaffa katt trots min allergi som jag tänker förneka tills jag
tynar bort av sönderkliade ögon,rinnande näsa,och nysningar.
PROSIT! det är säkert pollen,inomhus.
Nu ska jag läsa vidare.
 
Love,
C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0