Vem är jag ikväll?

 
Hej.
Vaknar,får ett samtal av pappsen,är här om 1 timme.
Stiger upp,surplar i mig te.Åker med Папа hem till Kalix.
Kommer hit,dricker te och har konversationer om livet med farsgubben.
Som jag älskar den karl,mannen i mitt liv.Åker och handlar frusen mango.
Kommer hem,dricker te och tänder doftljus,Melissa sjunger Destruktiv blues.
Nu lånar jag pappas läsglasögon som jag inte behöver,men som jag ser väldigt
finurlig i.Har alltid velat ha glasögon,när jag var liten och gjorde glasögon tester
så ljög jag alltid och sa fel bokstäver med flit..optikern synade min bluff.Attans.
Nu ska jag fortsätta mysa med te,ljus och Melissa.Kisse ska jag kidnappa också,tvinga
henne att ligga i min famn.Nu ska jag sluta romantisera allting och låtsas som att livet är på topp.
Mitt ansikte kliar sönder,pollen suger,jag har tovigt hår och är alldeles för trött för att egentligen ställa upp
på kort.

Vi säger så,pusspuss
C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0