Yeah.




whatup y'all?
har precis stigit ur duschen för (tre timmar sen),målat naglarna i alla olika färger
så att jag ska bli på bättre humör,brukar oftast ha svart när jag är deprimerad.
Men nu är dem ialla världens färger,det syns inte på bilden men dem är jätte
glittriga och sådär löjligt gräsliga.Verkligen inte jag,men yeah...vi kör bara.
Ska kanske,eventuellt in till stan ikväll,det är ju pride festivalen.Hetro and lovin' it
men såklart måste man ju support all my gay/bi/trans divas.Så nu ska jag fixa mig lite grann
medans misfits dånar ur högtalarna,min broder är så stolt.

Jag:nynnar * I can't wait to hear you scream
It's driving me insane*

John:Cissi,lyssnar du på misfits?
Jag:Ja,vadårå?
John:Fan vad rock n' roll du är syrran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0